جستجوگر وب
شوخی و جک به سبک شاهزاده تنیس

ریوگا: بابام چند تا گل خریده گذاشته تو اتاقم 

 

میگم مرسی که به فکر تزئین اتاقمی

 

میگه نه می‌خوام اکسیژنی که هدر میدی جبران شه 😂

 

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

 

ریوگا: یه روزخیلی دلم گرفته بود

روکردم به آسمون وگفتم

 

خدایا یه اس ام اس

غیرمنتظره میخوام یه چیزی

که حالمو عوض کنه😔

 

 

 

 

 

یهو پیام اومد: 

(مشترک گرامی حجم بسته‌ی اینترنت شمابه پایان رسید) 

 

ممنون خدا😐

 

 

ریوما: ‏دیشب به بابام گفتم یجوری رفتار کن مهمونا بفهمن دیگه باید پاشن برن

 

چای داغو‌ ریخت پشتم شروع کردم جیغ و داد کردن 

بعد گفت آخ آخ باز این قرصاشو نخورده الان وحشی میشه😐

 

شما برید 😂

 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌♥️♥️♥️♥️♥️♥️

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نانجیرو تو فرودگاه یک خانوم میبینه میره پیشش بهش میگه ببخشید من همسرم رو اینجا گم کردم امکانش هست چند دقیقه با شما صحبت کنم

خانوم میگه چرا؟؟

 

 

نانجیرو میگه آخه هر وقت با یک خانوم صحبت میکنم این جن پیداش میشه😂😍

 

 

#طنز😂

#شاهزاده_تنیس🎾

 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

موضوعات: توییت:))) ,
[ چهارشنبه 15 بهمن 1399 ] [ 12:10 ] [ Ryoma ] [ بازدید : 88 ] [ نظرات (2) ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
Exir 16:20 - 1399/11/18
وای خدا ترکیدم از خنده😂
پاسخ : 😂😂😂😂😂😂😂❤️

سلیمان 12:38 - 1399/11/15
با سلام
1000 نفر بازدی در روز به مدت یک ماه را از سراسر جهان داشته باشید
---
فقط 25 هزارتومن
آیا میدونستی که بازدید روزانه از سرار جهان و بازدید روزانه میتونه باعث افزایش سئو و رتبه وبلاگ یا سایت شما بشه ؟؟؟
با من از طریق واتساپ یا اس ام اس در ارتباط باشید ... نصف مبلغ پیش و نصف دیگر پس از رضایت شما دریافت می شود ....
من به شما کمک میکنم سریع تر محصولاتتونو بفروشین و سریعتر معروف شید ...

طارحی بنر و گیف بنر برای تبلیغات و فروش محصولات شما فقط با 20 تومن با 3 با اصلاح و با خواسته های شما .... همگام سازی قالب سایت با خواسته های شما ...
با تشکر
پاسخ : سلام
خیلی سپاسگزارم🌸🌊

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب
زیباترین ها❤..:) (دوشنبه 06 تیر 1401)
کاسپلی ریوما🍊🧡 (دوشنبه 06 تیر 1401)
ایده نقاشی ریوما🤍 (دوشنبه 06 تیر 1401)
🎀درستع یا نع🎀 (پنجشنبه 26 خرداد 1401)
🔥اطلاعیع🔥 (دوشنبه 23 خرداد 1401)
خبر❤️‍🔥 (یکشنبه 22 خرداد 1401)
حلقه وحشت قسمت 17و18 (یکشنبه 22 خرداد 1401)
🤨آغاااا چراععععع🤨 (یکشنبه 22 خرداد 1401)