جستجوگر وب
سفر به ژاپن🐕 توئیت تایم😂

علی مراد لب دریا نشسته بود, هی میگفت ماشالا ماشالا

ازش پرسیدن چرا هی میگی ماشالا؟

جواب میده: دوستم قل مراد نیم ساعت است رفته زیرآب هنوز بالا نیامده😃😄 

ماشالا ماشالا😄

به علی مراد میگن بابات چجوری مرد 

میگه: از پشت بام افتاد رو کولر با کولر افتاد تو بالکن 

نرده های بالکن را شکست

سپس افتاد روی نورگیر 

و شیشه های نورگیر را شکست

از آنجا افتاد روی گلدانها

ماهم دیدیم خانه را دارد خراب میکنه 

با تیر زدیمش😄💪🏻💪🏻😏

ریوما= 

رفتم باغ وحش. از مسئولش پرسیدم قفس خرسا کجاست؟

گفت بازدیدکننده هستید؟

گفتم نه از اقوامشون هستم داشتم رد میشدم گفتم یه سلامی عرض کنم😐😂

علی مراد و قل مراد و سکینه ﻣﯽ ﺧﻮﺍستن ﯾﮏ ﯾﺨﭽﺎل ﺑﺒﺮﻥ ﻃﺒﻘﻪ ﺷشم

ﺗﻮ ﻃﺒﻘﻪ 5 سکینه ﻣﯿﮕﻪ : ﻣﻦ ﺑﺮوﻡ ﺑﺒﯿﻨﻢ چقدر مانده است 

ﻣﯿﺮﻩ ﻭ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﻩ ﻣﯿﮕﻪ

ﯾﮏ ﺧﺒﺮ ﺧﻮﺏ ﺩﺍﺭﻡ ﻭ ﯾﮏ ﺧﺒﺮ ﺑﺪ ️میگن اول خبر خوب بگو وبعد خبر بد.

میگه :

ﺧﺒﺮ ﺧﻮﺏ این است که : 1 ﻃﺒﻘﻪ ﻣانده 

ﺧﺒﺮ ﺑﺪ : ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻧﻮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ ﺍمده ایم😐😄🤚🏻

حسن مراد وقتی میره ژاپن ، یه موتور می دزده.

صاحبش داد میزنه !No !No 

حسن مراد میگه: نُو یا کهنه بودنش برایم مهم نیست من بردمش😐🤣

سکینه از علی مراد میپرسه 😌

از چیه من خوشت میاید؟ ، صورت زیبایم یا هیکل متناسبم؟!

علی مراد یه نگاه به سرتاپاش میکنه و میگه:

از اعتماد به نفست😄😆😆

قل مراد = یه رفیق داشتیم خیلی مذهبی بود

یک بار میخواست بیاد خونمون

.

.

انقد دم در گفت یالله ...

که آخرش بابام داد زد :

فلان شده بیا تو دیگه ! منم چادر سرمه !😂

مومو= تو تاکسی نشسته بودم يهو یه دختره گفت چی

منم گفتم هيچی!

دختر: چی

من: به ارواح خاک آقام هيچی!

دختر: چی

من: به حضرت عباس هيچی

دختر: چی

من: آقای راننده جون مادرت بزن بغل اين دختره ول کن ما نيس...

راننده: خفه شو بتمرگ سرجات خانوم داره عطسه ميکنه😂

من :/

دختر: چی🤧🤧

علی مراد تو جبهه بی سيم ميزنه،ميگه:

من 50000 عراقی دستگیر کردم بیایید💂‍♀️

ميگن: خب خودت بيارشون

ميگه : نه شما بيايد

میگن:چرا

میگه:

اخه اينا نميذارن من بيام.😑😂

قل مراد= تو ایران ﺩﺭ سه ﺣﺎﻟﺖ ﻣﯽ‌ﺗﻮاﻧﯽ ﺑﺮﺍﯼ "ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ " ﻣُﻬﻢ ﺑﺎﺷﯽ:

۱- ﺧﻮﺷﮕﻞ و مشهور ﺑﺎﺷﯽ

۲- ﭘﻮﻟﺪﺍﺭ ﺑﺎﺷﯽ

۳- ﺑﻤﯿﺮﯼ

من که تموم اميدم به آخريه😄

حسن مراد= ‏لاکچری ترین حرکتی که زدم این بود که

داشتم املت میخوردم به یارو گفتم پیاز بیار گفت دونه ای 500تومنه گفتم اشکال ندارد بیار😎😎

حسن مراد خرش میمیره

دوستاش برای اینکه مسخره ش کنن

میرن خونش بهش تسلیت میگن

یارو میگه : من اصلا خبر نداشتم خرم این همه فامیل داره

وگرنه تالار میگرفتم!😐😂

قل مراد با وانت باباش میزنه به یه بنز صفر،با کلی گریه و زاری و التماس رضایت می گیره.

.

.

.

.

تو چهار راه بعدی دوباره میزنه به همون بنزه! سرشو از پنجره ماشین میاره بیرون میگه: برو منم😐😂

سهیلا= ‏ملت عجيبی داريم

دزدگير نصب ميكنن رو ماشينشون بعد وقتی که صداش مياد ميگن حتما گربه س😂

ریوما=

ﻧﺤﻮﻩ ﺩﺭﺱ ﺩﺍﺩﻥ معلما سر کلاس:

۴=۲+۲

ﺣﺎﻻ ﻧﺤﻮﻩ ﺳﻮﺍﻝ ﺩﺍﺩﻥ ﺗﻮ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ:

تزوکا ۱۳ ﺳﺎﻟﻪ ﺍﺳﺖ ﺳﻦ ﺑﺮﺍﺩﺭﺵ کورعلی ﯾﮏﺷﺸﻢ سینوس ﺯﺍﻭﯾﻪ دست چپ ﺑﺮﺍﺩﺭﺵ ﺍﺳﺖ 

ﺍﻟﻒ ) ﺍﮔﺮ کورعلی ﻧﺼﻒ ﭘﻮﻟﺶ ﺭﺍ ﺧﺮﺝ ﮐﻨﺪ تزوکا ﭼﻨﺪ ﺷﮑﻼﺕ ﺩﺍﺭﺩ؟

ﺏ ) پدربزرگ تزوکا را رسم کنید😐!!!

بخدا که همینه😂🚶🏻‍♂️

علی مراد= توی ژاپن و امریکا وقتی میروی دسشوری روزنامه و مجله میخونی و خلاصه ارامش میگیری 

ریوما:آره....خب که چی؟

علی مراد: ولی در ایران باید با یه دست شیلنگو بگیری با یه دست درو که یه الاغی با لگد درو باز نکنه😂😃

ریوما: .....

مومو= ناموساً به ماهم بگید چطور ایقد باکلاس عطسه میکنید. آ تی س ؟!! 

ما‌ وقتی عطسه میکنیم‌ از خونه همسایه ندای زهرماااااار به گوش میرسه😂🤦🏻‍♀️

ایجی= سلامتي اون دختري كه تو اتاقش سيگار مي كشيد

و صداي اهنگو زياد كرده بود كه بوش بيرون نره

نخند براش دعا كن😂🥱

خب اینم از پایان توئیت ها💕🌙

نظرتون چیه؟🙂

[ چهارشنبه 18 خرداد 1401 ] [ 12:19 ] [ Kyana ] [ بازدید : 147 ] [ نظرات (1) ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
Niya 14:19 - 1401/03/18
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣واییی خدااا واقعا عطسش ``چی`` بود😐😐
من عطسه میکنم صدای انفجار بمب میده😂😂😂😂😂
اون در دشوریه هم هستم انقدر تو دشوری استرس میکشم سر جلسه امتحان نمی‌کشم🤣🤣🤣🤣🤣🤣عالی بودددددددددددددددد 🤣🤣🤣🤣
پاسخ : 😂😂😂🤍
منممم🤣🤣🤣
منو تو خیلی شبیه همیم واقعا😞😂💕
خوشحالم دوست داشتی🤍😍

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب
زیباترین ها❤..:) (دوشنبه 06 تیر 1401)
کاسپلی ریوما🍊🧡 (دوشنبه 06 تیر 1401)
ایده نقاشی ریوما🤍 (دوشنبه 06 تیر 1401)
🎀درستع یا نع🎀 (پنجشنبه 26 خرداد 1401)
🔥اطلاعیع🔥 (دوشنبه 23 خرداد 1401)
خبر❤️‍🔥 (یکشنبه 22 خرداد 1401)
حلقه وحشت قسمت 17و18 (یکشنبه 22 خرداد 1401)
🤨آغاااا چراععععع🤨 (یکشنبه 22 خرداد 1401)