جستجوگر وب
✌خبر داخ✌

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

✌😁✌

خب خب سلاممم👋🏻

سه قسمت دیگه مونده از فصل اول و ما موندیم 

و شمااا

این پوستر هم که می بینین حدس تون درسته

پوستر فصل 2 هستش خودتون بهتر از من خبر

دارین 😂😂😂

این سه قسمت رو طی یه هفته میزارم ولی فصل 

بعد رو باید یکم صبر کنین امتحانا تموم شه اونوقت

یه زمان مشخص میکنم که هر روز یا هردو روز یه

قسمت از رمان براتون بزارم ❤❤❤

حمایت فراموش نشه 💙

منتظر خبر های خوف باشین😄

✌😁✌

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

[ سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 ] [ 3:37 ] [ Amoir ] [ بازدید : 75 ] [ نظرات (1) ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
Niya 18:30 - 1401/02/29
این عکسه واسه فیلم خاصی بوده؟یا داستان خاصی؟؟
یا خودت طراحی کردی؟ عکسه رو دیدم مور مورم شد😐خیلی وحشتناکه برای رمانی که اولاش عاشقانه بوده 🤦🏻‍♀️😬
پاسخ : 😂😂نه عکس فیلم خاصی بوده 🤣اینم خلاقیت منه دیگه✌میدونم حق داری یکم ترسناک شد 😁آم ولی یه چیز جدی تر اینه که خودم قراره وارد رمان بشم 🤗و یه زامبی هستم😈البته نه یه زامبی ساده من میتونم از طریق ذهنم بقیه زامبی هارو کنترل کنم چون دو رگه هستم😁😁😁بریم ببینیم قراره چی بشه😉

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب
زیباترین ها❤..:) (دوشنبه 06 تیر 1401)
کاسپلی ریوما🍊🧡 (دوشنبه 06 تیر 1401)
ایده نقاشی ریوما🤍 (دوشنبه 06 تیر 1401)
🎀درستع یا نع🎀 (پنجشنبه 26 خرداد 1401)
🔥اطلاعیع🔥 (دوشنبه 23 خرداد 1401)
خبر❤️‍🔥 (یکشنبه 22 خرداد 1401)
حلقه وحشت قسمت 17و18 (یکشنبه 22 خرداد 1401)
🤨آغاااا چراععععع🤨 (یکشنبه 22 خرداد 1401)